Gösterim Başına Yapılan Reklamcılık - Sitede Gösterim Başına Reklamcılık
CPM reklam networklerinin çalışması PPC networklerininkine çok benzer, sadece bunda izlenim sayısına göre ödeme alırsınız (örneğin, sayfa izlenmesi) yani reklam sitenizde gösterildiğinde ödeme alırsınız. CPM nin açılımı Cost per Mille’dir (bin adet izleme başına ücret) ve 1,000 kez izlenme fiyatı anlamına gelir.
Ayda 100,000 sayfa izlenmesi alan bir blog 1$ CPM li bir reklam banner’ı gösterdiğinde ayda 100$ kazanır.
CPM fiyatları networke, reklamın pozisyonu ve formatına göre değişiklik gösterir. Network ne kadar iyiyse, CPM fiyatı da o kadar yüksek olur (çünkü daha fazla reklamcıya erişimleri sözkonusudur) Reklamı sayfanın ne kadar yukarısına koyarsanız CPM fiyatı o kadar yükselir. Format ne kadar büyürse (pixel anlamında), CPM de o kadar artar.
1,000 kez (bazı özel durumlarda bu sayı daha fazladır) izleme başına 0,10$ gibi düşük bir ücret de 10$ gibi yüksek bir ücret de elde edebilirsiniz. CPM reklamcılığı ziyaretçi başına düşen yüksek sayıda sayfa izlemesi ile websitelerinde (örn.., online forumlar, dergiler v.b) daha iyi sonuç verme eğilimindedir.
marmaraweb.com
Gösterim Başına Yapılan Reklamcılık - Sitede Gösterim Başına Reklamcılık
23 Ağustos 2009 PazarGönderen TsMkNet zaman: 14:43
Etiketler: gösterim başına internet reklamcılığı, Gösterim Başına Yapılan Reklamcılık, ppa reklamcılığı, Sitede Gösterim Başına, sitelerde gösterim başına reklamcılık yapmak
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder